FRAKT-INFORMATION

På OutdoorHeld® är ett av våra huvudmål att fokusera på högkvalitativa och säkra leveransalternativ - så att våra kunder kan luta sig tillbaka och koppla av tills de njuter av våra produkter med sina nära och kära hemma.

VAD KOSTAR FRAKTEN?
Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda alla våra kunder fri frakt till Tyskland, Österrike och Schweiz - utan minsta ordervärde.

VAR ÄR MITT PAKET?
Efter att ditt paket har packats kommer det att överlämnas till vårt fraktbolag och du kommer att få ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer så att du kan följa platsen för ditt paket live när som helst.

VARFÖR FUNGERAR INTE SPÅRNINGEN AV MITT PAKET?
I vissa fall behöver våra fraktpartners DHL och DPD 1-3 arbetsdagar för att uppdatera var paketet befinner sig (i ökande grad på söndagar och helgdagar). Vi ber om din förståelse och ditt tålamod i dessa fall. Om din spårning fortfarande inte fungerar efter 5 arbetsdagar, vänligen kontakta vår kundtjänst.

JAG HAR ANGETT FELAKTIGA ADRESSUPPGIFTER I KASSAN, VAD GÖR JAG NU?
Vänligen kontakta oss omedelbart via e-post (info@outdoorheld.se) / i vårt kontaktformulär och meddela oss din korrekta leveransadress. Så länge ditt paket ännu inte har skickats kan vi enkelt ändra dina adressuppgifter i efterhand och kommer att göra vårt bästa för att göra detta så snabbt som möjligt.

Men så snart leveransen har skickats kan vi tyvärr inte längre ändra leveransuppgifterna eftersom de redan har överlämnats till våra fraktpartners.

Vi rekommenderar därför starkt att du kontrollerar alla detaljer/adresser innan du slutför din beställning för att undvika eventuella förseningar eller problem med leveransen. Vi råder dig också att svara på e-postmeddelanden om leverans/leveransaviseringar/hämtning av paketet från Pick Up Shops (om du inte är hemma vid leveranstillfället) och att notera dem.

TILL VILKA LÄNDER SKICKAR NI ERA VAROR?
Vi skickar våra produkter över hela världen.
_________________

Om du inte hittar svar på din fråga kan du alltid skriva ett meddelande till oss under menyalternativet "Kontakt" och vårt kundtjänstteam kommer att ta hand om din förfrågan personligen så snart som möjligt!